*GHIDUL MIRESEI EDITIA 31 - TESTIMONIALE VIDEO*
Gasiti aici
https://www.targulghidulmiresei.ro/bucuresti/prezentarea-targului.php doar cateva dintre TESTIMONIALELE expozantilor Ghidul Miresei, cu scuzele noastre ca nu am avut timpul necesar sa le strangem de la toti participantii. Cele cateva testimoniale (Trends by Adina Buzatu, Traser Gold, Roza Oro, Charleroi by Diana Bisinicu, Luada Style, Andre Nicolas, Viraggo, Lael Fashion, Aristocrat Events Hall, Casa Luminita si Paco Studio) demonstreaza ca au existat consumatori din toate categoriile care sa satisfaca orice gen de oferta: pentru 2024 dar si 2025, cu bugete medii dar si generoase, din provincie/diaspora dar si din Bucuresti, interesati de rochii/verighete/costume dar si de locatii si servicii foto/video.
*GHIDUL MIRESEI EDITIA 31 - TRAFIC (cu rotunjire):*
1.400 intrari: 1.300 platite + 100 gratuite - Vineri 23 Februarie
3.400 intrari: 3.100 platite + 300 gratuite - Sambata 24 Februarie
2.400 intrari: 2.200 platite + 200 gratuite - Duminica 25 Februarie
-------------------------------------------------------------------
7.200 intrari: 6.600 platite + 600 gratuite
(Nota: Noi luam in calcul in principal doar intrarile platite, calitatea intrarilor gratuite fiind discutabila. Unii ar putea fi doar la plimbare prin oras, veniti din curiozitate, fara calitate reala de viitori miri si fara putere/intentie reala de cumparare)
*Cifre totale intrare - grupuri (=nr de nunti):*
2.600 grupuri am reusit sa identificam prin impartirea de Catalog al Targului + punga Ghidul Miresei la intrare. Avand o medie de 2,76 persoane/grup, inseamna ca am reusit sa generam un trafic foarte concentrat, cu mare intentie/putere reale de cumparare, fara insotitori care sa aglomereze doar vizual spatiul si sa inoportuneze prin aglomeratia creata experienta viitorilor miri reali.
Dincolo de cifre, calitatea vizitatorilor a fost extrem de ridicata in ceea ce priveste intentia lor de cautare, ceea ce s-a simtit din plin in contractarile expozantilor nostri si prin urmare in feed-back-ul acestora la final de targ.
*CIFRE LEGATE DE CAMPANIA DE PROMOVARE*
Campania de promovare a fost adaptata ca mix de marketing actualei generatii de viitori miri, a avut o afinitate superioara prin selectia mai buna a acestora prin concentrarea bugetelor pe toate canalele online, cu un reach de peste 10 milioane de utilizatori in mediul online, dar si cu prezenta pe TV in ultima saptamana in absolut toate emisiunile de stiri, matinale si cu moderatori. Vineri 23 Februarie, in ziua deschiderii targului, am fost prezenti cu reportaje pe absolut toate matinalele si in absolut toate editiile de stiri din Romania, la stirile de seara.
Traficul online pe website-ul evenimentului (adica cei care au intrat fizic pe website cu intentie exprimata de vizitare) a fost doar in ultimele 4 saptamani de peste 60.000 vizitatori unici (dintre care aproape 30.000 din Provincie si aproape 8000 Diaspora) - adica un record istoric Ghidul Miresei, rezultat raportat la o Medie Anuala de aproximativ 60-80.000 de petreceri de nunta organizate in total in Romania.
Reach-ul total pe social media a depasit 10 milioane de utilizatori in luna Februarie.
*MONITORIZARE PARTIALA PR/MARKETING*
Ca si campanie de PR, asa cum v-am obisnuit in cele 30 de editii anterioare, si acum am fost prezenti in toate emisiunile matinale, de stiri, sau cu moderatori existente, in mod direct sau prin ambasadorii stabiliti. Va atasam mai jos o parte din monitorizarea primita (unele interventii live nefiind inca primite de la canalele tv respective):
*APARITII TV 18-24 FEBRUARIE 2024:*